MICET Daily Streaming

Selalu Terjadi

Oleh Irwan On 9:09 AM

Bekalan elektrik selalu terputus di blok E aras bawah dan kadang-kadang terjadi perkara yang sama di blok D juga pada aras yang sama. Keadaan banyak menimbulkan rasa tidak puas hati dikalangan pelajar terutama ketika mereka menelaah atau tengah melakukan kerja seperti menyiapkan ‘lab report’ dan ‘assignment’.

Malam tadi keadaan yang sama berulang di bahagian aras bawah blok E. Keadaan menjadi seperti sedia kala pada jam 5.31 pagi. Keadaan seperti ini perlu diambil perhatian yang serius oleh pihak asrama agar ianya tidak berulang pada masa akan datang.

Diharapkan kerja-kerja menyelenggara dan pendawaian elektrik dilakukan dengan segera agar tidak menyulitkan pelajar terutamanya kepada baru yang akan mendaftar pada 12 Julai 2009 dan kepada pelajar baru pada 20 Julai 2009. Diharapkan kerja-kerja ini dilakukan pada cuti semester dan bukannya pada hari belajar.

Jika penyelenggaraan dilakukan pada hari selain cuti, ia menunjukkan pihak MICET tidak mengambil serius kerana semasa pelajar bercuti mereka tidak mengambil inisiatif untuk berbuat demikian sama ada membaiki kerosakkan dan sebagainya.

Category : edit post

2 Response to "Selalu Terjadi"

  1. Anonymous Said,

    salam..nak tanya:kos,masa(yg patut diluagkan bersama family),tenaga utk utk lecturer melwt anda kt tempat praktikal siapa nak byr kalu bukan melalui yuran?fikirkanlah..nothing in this world is free..

     

  2. Anonymous Said,

    komen di atas sepatutnya utk entry:5750 vs 4000

     

Post a Comment

IP Anda

IP

Tetamu

About Me

Followers