MICET Daily Streaming

Tahniah Buat MICET

Oleh Irwan On 8:33 AM

Semalam berakhirlah Karnival Sukan Siswa 09 yang bertempat di UniKL MIMET . Acara tersebut berlangsung bermula dari 23 – 26 Jun yang menyaksikan penyertaan 9 kampus UniKL yang di anggotai MIMET sebagai tuan rumah, BMI juara 4 kali berturut-turut, MFI, MICET, MITEC, RCMP, MSI, City Campus dan MIAT.

Kontijen MICET hanya membawa pulang 1 emas dalam acara bola tampar lelaki, 2 perak dalam acara bola tampar perempuan dan ping pong serta 1 gangsa dalam acara tenis.

Dalam acara boling pula, ada peningkatan dalam kontijen MICET yang mana 2 wakil MICET mendapat top 10 dari 32 individu yang bertanding. Masing-masing di kedudukan ke-6 dan ke-9 dari 32 atlit lelaki. UniKL MITEC tidak menghantar penyertaan untuk boling pada temasya kali ini.

Bagi pasukan bola sepak mereka terpasa menanggung kekalahan awal dan terkeluar persaingan setelah tewas dua perlawanan dalam kumpulan kepada MFI dan BMI.

Tennis, bola jaring dan badminton menunjukkan persaingan yang sengit kepada lawan masing-masing. Ragbi tersingkir selepas mencapai satu kemenangan sahaja.

Dart dengan catur tidak kurang hebatnya dan hanya menduduki tangga kelima persaingan.

Ranking keseluruhan bagi kontijen MICET adalah di tangga ke-4 keseluruhan dan bagi BMI ini merupakan kejuaraan tempat pertama bagi 4 musim berturut-turut dari tahun 2006,2007,2008 dan 2009

Category : | Read More...... edit post

0 Response to "Tahniah Buat MICET"

Post a Comment

IP Anda

IP

Tetamu

About Me

Followers